Mormordag

Idag är det dagen D, olivers mormor och hennes väninna, även denna en mormor ska låna sina barnbarn och ha en mormordag. Ska bli skönt att ha några timmar i tystnad och lugn, men den där tystnaden tar snart över taget. Det är en sak nör jag är på jobbet så har jag fullt upp, och tiden räcker inte riktigt till att fundera över hur min lilla älskling har det när jag inte är där, men nu när det är helt tyst och jag inte har något särskilt för mig då blir det TOMT!

I morgon fyller Oliver 6 månader, tiden flyger iväg och jag undrar vad man gjorde av tiden innan vår skrutt kom!

Nu ska jag äta Choklad och försöka njuta av tystnaden och hoppas att min plutt och älskade mamma får en härlig dag tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback