Julefrid

OjOjOOOJ, va mycket folk det va på torp igår. Jag tänkte vara smart och åka dit mitt på dagen NÄR ALLA ICKE MAMMALEDIGA SKA Jobba, men INTE! Fy tusan va mycket folk. Jag va lyckligt vetande om att jag bara hade en julklapp kvar att fixa, plus lite mat till hemmet, men när jag upptäckte att jag fick parkera så långt bort som möjligt ifrån maten så försvann lyckan ganska fort. Men inget som denna super morsan inte fixar så nu är maten klar (lite julfrukost) och dom sista klapparna. Nu ska det bara köpas papper så att vi kan slå in dom också! Vad tror ni om att slå in med tidingspapper, Som en fortsättnings del på mitt miljötänk?

Jag tycker det är en bra ide och framförallt så slipper jag att åka till affären en gång till.

Julefriden börjar helt klart infinna sig, i morgon jobbar R halvdag och sen har han julledigt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag slog in med tidningspapper en annan gång + rött snöre = skitsnyggt! gärna lite sån där lack om man har också, men det hade inte jag någon hemma.

2009-12-22 @ 09:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback