Helgen som varit

Det har varit dåligt med bloggande i helgen. Jag har varken haft tiden eller lusten att sätta mig ner och skriva ett inlägg, det har varit fullt upp med jobb, fest och julstök. EN trevlig helg har det varit. Oliver sov över i färgelanda hos sin mormor och morfar lördag till söndag, så att vi "vuxna" i hushållet fick komma ut och roa  oss. Det blev förfest hos Björn som hade inflyttningsfest och när det va dags för kvällen att dra vidare tog vi faktiskt bussen hem och det va skönt att sova en hel natt utan bebis som ropar efter oss. Och detva skönt att få vakna den tid man själv känner är den rätta. Plus att vi mådde prima efter som utekvällen blev en ganska lugn sådan! Småbarnsförälder javisst!

Innan Oliver kom hem igår så fick jag julstökat här hemma. Städat och fixat och nu står granen så grön och grann i stugan Och helt plötsligt så infann sig julkänslan även här. Jag har inte hittat den innan. Köpt julklappar mest för att och stökat runt som en tok för att det är så det ska vara, men med granen fin och klädd och det härliga vinterlandskapet utanför så kan man inte annat än att känna julstämmningen krypa allt närmare.



                   Oliver på Babysim med pappa

                   



Nu ska dagen dra igång, en sväng till torp för dom sista klapparna och när Richard kommer hem ska jag skriva tenta. Det går inte fort framåt med den vill jag lova, men nu börjar det att likna nått!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? (:

2009-12-21 @ 13:17:30
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mysiga bilder :) Lycka till med tentan! Jag vet hur det är att vara noll motiverad, men kämpa på grymma du :) Snart är det jul! :) <3

2009-12-22 @ 09:34:39
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback