Glee och tentaplugg

Helt chockad av mig själv så har jag faktsikt fått pluggat lite ikväll, IMPONERANDE! Särskilt med tanke på att tentan om inte allt för lång tid ska lämnas in och att det dess för innan ska hinnas med både jul, nyår och dittan och dattan annat. Men pluggat har jag fått gjort och jag är ganska nöjd för stunden. Det ser bra ut!

Har under studietiden även kollat lite på fyrans nya serie, Glee, vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag gillar den nog. Eller jag gillar konceptet det är perfekt titta på utan att tänka tv. Om det inte hade varit för att all sång är mimad (det är növerhuvudtaget inte skådespelarna som sjunger ens lilla minsta) och dom dansar runt som om dom skitit i brallorna. Synd, men jag ska helt klart försöka komma ihåg att titta vidare. Det är lagom ansträngnins nivå på torsdag kväll. Nu väntar nyheter och väder, sen blir det nog sängen för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback