Nemas problemas!

Som jag visste så gick mormordagen som en dans! Det var ju som sagt inte Lilla Os sällskap som var problemet dagen till ära. Hans mormor har jag full tro på, Hon har ju fixat mig va tusan, utan det va min ledighet som va problemet. Men allt löste sig. Mormor och Barnbarn hade en mysig dag utan massa gnäll och jag lyckades koppla av, med ett härligt bad och lite serier. Ringa några ärenden och slappa framför tv-spelet tillsammans med min choklad! Summa sumarum så har vi haft en toppen dag och nu är vi hemma i Staden, där min älskade karl har fått diskmaskinen inkopplad. GÖTT!

Godnatt allihopa!

Oo, jag glömde nästan måste skriva några pepp ord också, Läste i Kusin Sannas blogg att hon fått på sig löparskorna och stuckit ut på en liten jogging tur, super duktigt!! Så fort min förkylning tillåter så ska jag också försöka ta mig åter till spåret. Men så länge får jag heja på dom som är duktiga och får tummen ur det berömda hålet. Så dagens pepp ord till dig Sanna, bra jobbat!

 
 
Rolle och Oliver! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tusen tack för peppningen :D Har lite träningsvärk idag, så det blir nog bara en promenad. men ut i friska luften iallafall :) Tack igen :D <3

2009-12-09 @ 14:00:13
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback