Ägglikör

Visste ni att det fanns en Ägglikör choklad bit i alladin asken? Det gjorde inte jag, och nu är denna Osåäckliga (de måste den ju varit) också borta! Jag va helt säker på att det va körsbärslikören som skulle dra sin kos med flygande mattan men inte då. Ägglikören blev det!

Så nu är vi alla uppdaterade på Chokladaskarnas praliner och dess vara eller icke vara och kan sova gott även denna natt!

Godnatt, sov som en katt! Om du inte får ro så ligg där och GLO som en ko!

(lite lustig rimramsa ändå som min mormor majbritt lärt mig, för katter sover ju knappt på natten, haha undrar om det är jag eller hon som missuppfattat
)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha du är för rolig du :P Nej det kan inte vara annat än äckligt, jag håller med dig!! men det mest chockerande jag fick veta var att körsbärsbajsen var den som fick FLEST röster?!? Har du hört så sjukt, är det någonsin någon (förutom morfar) som äter den??! Haha konstig tävling, men nu är du iallafall uppdaterad ;) KRAM !

2009-12-17 @ 17:06:04
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback