PUCKO!

Det va det där med vart IQ tar vägen under spädbarnstiden. Inte kan jag skylla på sömnlöshet, eller alldeles för mycket att göra iallafall. Kan man som lotta sa skylla på amningen?! JAG TROR DET! Så jag gör det. Jag glömmer, jag rör ihop och jag rör bort! Än så länge vet jag vem jag är och vart min son är och behöver, det är ju faktiskt inte så illa, för att vara en ammande småbarnsmor! 

Idag skulle jag varit på läkarstationen, en viss tid trodde jag, men mobilen sa en helt annan tid. I morgon! Vilket innebär att dagens planering, i princip är obefintlig och morgondagens planering gick i stöpet! TYPISKT och lite tråkigt tycker jag. 

Nu ska jag försöka planera min dag och få den till en nyttig dag, solen skiner ju iallafall! 

 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det ÄR amningen! Passa på att skylla på det nu medan du kan, sen när du slutar amma funkar inte den ursäkten längre ;)

Hur gick det på dopet då? Eller var det nästa söndag? (där ser du, vad ska jag skylla mitt dåliga minne på? jag skyller på att vi har värmebölja här och 35 grader på dagen och 25 på natten)

2009-08-18 @ 16:22:43
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback