Öppna förskolan

Äntligen har jag lagt in bilderna från kameran i datorn, besök hos Frida, kräftskiva och promenad med lisa. Dagens öppnaförskole besök resulterade inte i några bilder, men en trevlig liten stund med massa andra barn och mammor hade jag och lilleman. Jag har varit skeptisk till Öppnaförskolan, jag kan inte säga till vilken del av den, men bara tanken på att samlas massa mammor med små bebisar som inte får någon nytta av varandra "för barnens skull" har inte lockat alls. MEN efter idag får jag snällt ändra uppfattning, det va mysigt, det va trevligt och faktiskt så tror jag att barnen (även om de inte kommer ihåg det senare i livet) kan ha någon form av utbyte, kanske motoriskt, kanske socialt, vad vet jag, men till öppna kommer jag och lilla O definitivt gå fler gånger!



En nöjd liten kille i mosters knä! Idag fyller Oliver elva veckor, tiden går så gimla fort!



Min fina syster och Min fina bebis myser!



Piff och Puff på Kräftskiva, du å jag frida. På lördag bär det av till huvudstaden med Frida och Oliver ska bo på fint hotell och bara ha en härlig helg!



Piff och Puffs män, Oo så fina (eller fulla!?) tycker om dom gör vi iallafall!



Kvällens värdinna, Heléna, tack för en kul kväll!



Lisa och milton på promenaden igår! De senaste dagarna har varit jätte härliga och vi njuter för fulla muggar va hel ledigheten, för nästa fredag är det dags för jobb igen (dock bara fredagar fram över)!
 



Min man är underbar och så himla söt, den där data nörden som jag skrev om en annan gång (den där nörden som visade sig vara lika mycket jag) ibland så smyger den sig på lite extra, han kommer till mig och gör en lite eller ganska töntig gest med kroppen och så frågar han om det är okej att han sätter sig och spelar en liten stund med vännerna. Den där gesten går inte att säga emot och det bästa av allt, Jag har fångat den på bild!




Nu ska jag kolla klart på Linas kvälls bok, sen blir det sängen och i morgon ska jag och Oliver på personalmöte nere på EH, i sådär lagom tid som klockan sju på morgonen. Perfekt tid för möte!

Kommentarer
Postat av: Nora och Neo

Jaa. jag kan säga så mycket som så att när vi inte har varit där blir Neo sjukt understimulerad. Och galen här hemma. Så det är skönt att gå till öppna så att han får leka av sig! =)

2009-08-26 @ 08:56:45
URL: http://metrobloggen.se/nora
Postat av: Sanna

glöm inte att din andra lilla kusin var på besök också !! ;) hehe måste vi göra om snart! Tack för igår, Kram på dig kusin

2009-08-26 @ 13:46:23
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback