Måndag

Idag är vi uppe och vakna i tid, till och med Lilla O har parvlat sig upp efter en hel natts sömn, är inte det en lyx, att få sova hela natten med en 11 veckor bebis så säg?! Jo, för i morgon är det elva veckor sedan han kom, det går så himla fort, man försöker njuta av varje stund, men det är så himla mycket som ska hända med denna lilla människa att njutningen försvinner lite i att leta efter tecken på att han växer och utvecklas som han ska. Misstolka inte, jag njuter självklart, men det är så dubbelt, för samtidigt som man vill stanna tiden och få stå här i bebisåren ett litet tag till så letar man ju som sagt hela tiden efter tecken. Tecken på att han växer, utvecklas och tittar efter saker så som han borde för den åldern han är i, eller kanske till och med han kan vara ett par veckor för andra barn i samma ålder. För han är ju den smartaste av alla små barn såklart! Ja som sagt det är dubbelt...

Nu ska vi göra oss i ordning för en promenad med Min kusin Lisa och henne lilla valp busan, jag är frukostad och redo Oliver är mätt men inte påklädd än, han brukar som sagt ta lite sovmorgon!

Imorgon ska jag och Lilla O för första gången ta oss ner till öpnna förskolan, han ska leka av sig lite min lilla trollunge, lära sig pyssla ska han minsann också göra, det ska börjas i tid!

Ha en bra dag, jag ska försöka få med mig kameran, känner att det är dags att uppdatera fotoförrådet!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Vi följer gärna med imorgon till Öppna fsk! :) Var där idag men Oliver verkar tycka att det är roligt :) Förr var det väl sådär med den saken, hehe.

2009-08-24 @ 14:01:23
URL: http://www.mittmammalivmedmera.blogspot.com
Postat av: Kusin Sanna

Hej :) Såg att du skrivit till mig på msn! Om du har tid att träffa mig innan du ska bort så kommer jag gärna en sväng. har ju inte ens sett din nya lägenhet, och lilla O växer ju så det knakar :) Jag hör av mig lite senare ikväll så får vi se hur du känner då :) Många kramar Sanna

2009-08-24 @ 14:43:13
URL: http://peeearls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för idag! =)

Din lilla prins är super go! =)

2009-08-25 @ 16:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback