Höstning blir det

Idag ska jag försöka komma in i min garderob, ut med gamla in med det nya eller (jag gillar idén iallafall)!? Även lillemans garderob behöver ses över han växer så det knakar och nu är det nog mer eller mindre dags för första utsorteringen, jag är ändå lite imponerad över att han faktiskt fortfarande kan ha en del av sina allra minsta plutt kläder, 10 centimeter längre och snart tre månader gammal! Även lägenheten ska få sig ett nyp idag, här ska STÄDAS! Förmodligen tycker inte killarna i huset samma sak, men då får dom stå för den andra servicen, hund som ska kissas, mat som ska lagas, blöjor som ska bytas. Nu sätter vi fart!

Gårdagen va trevlig, dock somnade jag i första filmen, men under madagaskar två höll jag mig vaken, den första filmen ska jag se slutet på i någon av städpauserna!

Ha en bra dag! KRAM!



Gammal osmickrande bild på mig i mörkt hår, jag är lite sugen på att fixa det igen, inte så mörkt men lite mörkare slingor eller nått sådär. Det tål att tänkas på... lite höstning av mig själv helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jättesnyggt! Färga brunt :)

2009-08-23 @ 12:38:36
Postat av: Lotta

Önskar jag kunde säga att det var höst här också, men nu dras vi med en fantastisk värmebölja, så runt 33 grader har vi haft den senaste veckan, och det verkar inte ta slut på ett tag heller. Hurra. Om det någon gång blir höst så är jag i behöv av att "hösta" mig lite också, kanske skulle sno din idé och färga håret brunt kanske?! ;)

börjar du plugga igen nästa vecka? här är det noll information men jag gissar på nästa vecka nångång.

2009-08-24 @ 15:09:12
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback