Han sover!

Oliver sover, han sover på dagtid, min lilla underbara bebis sover på dagen! Det är fantaskiskt skönt med en eller kanske två timmar mitt på dagen då jag MammaMalin får lov att sitta med båda mina armar fria och göra ingenting alls, eller kanske få städa och röja lite här hemma. Och det två senaste dagarna har detta varit möjligt för lilleman har tagit sitt förnuft till fånga och sovit middag! Min lilla plutt som innan har kämpt emot sömnen på dagarna och lyckats att i princip vara vaken från morgonstund till sena kvällen!  Det bästa av allt är att han fortfarande sover på nätterna trots dessa middagslurer!

Nu är våra väskor packade och mitt kök invaderat. I morgon åkr vi till huvudstaden jag, syster och lilla O och kvar i köket sitter Richard med tre vänner och spelar data. Jo för data nörden har invaderat mitt hem igen, och denna gången är jag långt ifrån att kunna räknas som en av dem.

i helgen blir det dåigt med bloggande men förhoppningsvis komer jag hem med en fulltankd kamera och massa shopping!

Ha en super trevlig helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Nora och Neo

Ha så kul! =)



Ps. lagt till dig i bloggkoll nu. =) Ds.

2009-08-28 @ 23:11:29
URL: http://metrobloggen.se/nora
Postat av: Kusin Sanna

Hoppas ni hade det superbra i stockholm :) Vill bara meddela att jag nu återigen bor i uddevalla, så nu får vi se till att ses :) ha det bäst ! Kram

2009-08-31 @ 13:36:32
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback