Frida!

I natt ringde min kära syster och skrek i luren, vad hon skrek hörde jag inte direkt för det va så bröligt i bakgrunden. Det jag hörde va "Vår låt" och "va inte orolig jag kör i kväll". Sen fick jag ett sms som sa det samma och som även konstaterade att jag hört rätt låt och det gjorde jag. "Vår låt" går tillbaks till tiden då vi va ute på buggtävlingar och den hänger med oss än idag när vi är ute på nått kalas jag och min syster. Den är bra, den är lite lagom dandbands töntig och man kan rocka loss till den om man har den rätta känslan (vilket vi såklart har) !

Frida är duktig! Jag vet ingen människa som kan festa loss som henne utan att röra alkoholen, det är faktiskt inte så många i detta land som är duktiga på det. Hon vågar vara toastmaster på stora kalas och hon leder midsommarfiranden på campingen, jag beundrar min lillasyster för dessa egenskaper för jag är själv en riktig fegis när det kommer till liknande situationer! men sen och lär heter det väl , så jag ska fortsätta beundra och tillslut kanske jag är i alla falla hälften så bra på dessa saker!

Sen är hon en himla bra kompis som finns där i alla lägen, vi har inte alltid samma åsikter om saker, men himla tråkigt vore väl det. Detta inlägg tillägnas Frida för hon är bara så himla bra och för att hon är min syster och bästa vän!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag älskar hela din familj malin, ni är underbara allihop!! så översnälla, jag riktigt STORler när jag träffar din syster eller dina föräldrar:)man blir så glad.



Kram Alexandra. Pussa oliver från mig och ari hehe

2009-08-02 @ 14:20:54
URL: http://familjendanga.blogspot.com
Postat av: Lisa

åå:) jag tycker om er!!:)

2009-08-02 @ 20:25:36
Postat av: Frida

du är söt syster! jag stod på jobbet och blev lite rörd och generad när jag läste och såg de vackra bilderna ;) jag älskar dig!

2009-08-03 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback