En frukostfika och Espresso house

 Igår va Sanna här innan Öppna och innan resten av dagen, hon kom hit och inspekterade nya lägenheten och pratade lite med mig och Oliver , det va länge sedan jag och sanna träffades så här på tuman hand, innan vi flyttade så bodde vi grannar och då blev det att man sågs någon gång ibland, en promenad hit eller en lite pratstund dit (inte allt för ofta men ibland) Och nu hade det gått en hel sommar så det va på tiden!  Här hemma bjöds det på scones och bulle och får ja säga det själv så smaka det riktigt gått, näst intill ljuvligt!

Utav sanna och daster fick vi inflyttningspresent, en jätte fin duk och två ljuslyktor som passar perfekt i vårat kök och utav sanna och Robin fick oliver en liten skylt att ha över sängen " här sover en prins" TACK!





Idag va det dags att kliva in i vardagen igen, det va personalmöte på jobbet så klockan 05.00 stod klockan på ringning i morse, och det va faktiskt riktigt härligt! Härligt va det också att va tillbaks på jobbet och om en vecka gör jag mitt första arbetspass sedan Oliver kom, och sen kommer jag jobba fredagar framöver medan Richard är pappaledig och hemma med Lilla O!   



Jag längtar tillbaks till kaffemaskinen, fast lite nervöst är det, tänk om jag har glömt?! eller tänk om det är super rush det första som händer!? lugn bara lugn, allt går att lösa,  jag tror nog att det ska bli alldeles super bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback