Vilken härlig dag!

Hemtentan är färdig, förutom redigerings biten, det får bli uppdrag helg, solen har skinit hela dagen å värmt våra vinter trötta kroppar, bebis sparkar för fullt och jag å min kära Vovve har hunnit med en tur till Evelina, Liam och Bosse i dingle!
Vissa dagar är bara till för att njuta och idag har verkligen varit en sådan dag! HÄRLIGT!

Va nere en sväng på Jobbet idag också och nu är vår efterlängtade uteservering där, så nu alla kaffeälskare kan ni komma till på espresso house i Uddevalla för en smaskig kaffe, kaka eller smörgås, eller varför inte allt på samma gång!

SOL UTE, SOL INNE, SOL I HJÄRTA SOL I SINNE!

Mår man bra och känns livet bra kan de mest regniga dagar fyllas med solsken!

Hoppas ni har haft en lika härlig dag som jag!



Milton Och Bosse på bästa promenad humör, det va så härligt att gå att det tog flera minuter (kändes det som iallafall att få de små busarna att sitta så här fint! =)



Fina evelina, som även var min Guide runt i dingle, där det minsann finns både Lamadjur, grisar, hästar och grodor! TACK för en härlig dag och promenad! =)



Och en bländande vit, Härligt gravid jag!   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittade grodägg idag med!!!!! Bosse ville gärna äta upp dem men nu vet vi att det finns nu alltså,, :0)

2009-04-17 @ 16:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback