Sommar och sol!

Så va flytten igång, eller ja det har den ju egenltigen varit nu hela veckan och då trots att inte en ända kartong har förflyttats från punkt A till punkt B... UNDERLIGT!  Jag är full med färg, från topp till tå och har därmed också fått mig ett bara vackra silvergråa strimmor i håret. Det snackas om ålderskriser, men jag undrar hur jag ska överleva detta, 21 år och typ 345 dagar gammal och grå hårig, det är ju ingen kris utan ren fakta.... Hmm.. Förhoppningsvis försvinner mina silverslingor inom kort, kan man göra Peeling i håret??

Lägenheten börjar likna nått, det är golv och måla kök som är nästa stora projekt och sen har vi faktiskt bara bebis och datarum kvar att ordna med! HÄRLIGT! 

Nu bär det av Till MVC, ska bli spännande och se hur normal jag är idag! nu är det bara 6 veckor kvar så himla spännande, när ska vi förstå att det faktiskt är nått annat än bauta gaser som rör sig där inne!?

UT OCH SOLA MED ER, FÖR DET HAR INTE JAG TID MED, SÅ NJUUUT!! Här ska målas och fejas in i sista sekund!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad härligt"" Så nyfisen på er nya lgh!!! Hoppas allt går fint! Tror inte peeling för håret är att rekomendera om du inte eftersträvar en redig hästsvans!

2009-05-01 @ 09:30:35
URL: http://maoina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul det låter, är sjukt nyfiken på hur det kommer se ut i slutet =) En sak som funkar när man har färg i håret är att bada, då löses det upp sakta med säkert :) Kram / Malin L

2009-05-02 @ 10:03:48
URL: http://mallalalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback