Påsk

Sådär, nu är påsk helgen över och vem kan klaga?! Underbart väder har det varit, Godis får alla äta denna helg (inga undantag, denna helg får INGEN hål i tänderna) och så vitt jag vet har påskkärringarna tagit sig ganska obemärkt förbi på sin färd till blåkulla. Det sist nämna är kanske lite trist för visst är dom små kärringarna ute på stan ganska så söta! Idag går vi in i vecka 32 i graviditeten och det är 62 dagar kvar till "dagen D", om ultrljudsdamen hade rätt vill säga, men det får vi allt hoppas! Men OJ va fort det går, det kan nog inte sägas för ofta! Men det känns trots allt som att vi har ganska bra koll på läget, snart är det dags att flytta och piffa till nya lägenheten, barnvagnen får vi hem i samma veva som detta och sen är det bara att vänta! Lite skola ska vi hinna med där emellan också, sitter just nu med en tenta i pedagogik och ledarskap, ett Kul, intressant och ibland upprörande ämne men detta har ni ju redan fått ta del av. Idag har vi sista seminariet i denna kurs så vem vet ett lite upprört inlägg kanske kommer senare, vi får se, vi får se, är ju synd att gå in med inställningen att det ska bli upprörande redan innan vi är där, så jag släpper den tanken nu! I helgen hade jag världens bästa Vovve, han älskar våren och har kunnat springa runt lös å busa ute på landet, att se en lite "stabo" till hund få busa runt i det fria är så underbart och en verklig frihets känsla! Ha en toppen dag (jag hoppas fortfarande på solsken)!

Kommentarer
Postat av: Evelina

God morgon, vad händer idag :D? <3

2009-04-14 @ 06:52:45
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag hoppas pckså på fint väder nu när vi skall ut i skogen och leka! den som lever får se! Har du fattat att det faktiskt ligger en riktgi bebis i magen? Det är galet hörru!! Ps. Jag kan utstå jobbigheten i att hitta ny doppresent om det är en skrutt istället för en skrutta, så länge ni döper den till något annan än Majbjörn! :P Jag ska snart bli Moster!!!! =D

2009-04-14 @ 07:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback