Lite fin fina bilder kan jag också bjuda på en dag som denna!



Min Kula till mage är inte så stor, men milton är inte heller så stor och kom i förra veckan på att den är en perfekt hylla att vila lite på när matte pluggar eller sitter vid datorn !



Haha, sådan matte sådan hund, Himla söta är vi om jag får säga det själv !



Gårdagen stod i pluggets tecken, och Hoj va taggad jag va! Efter en fika med Annsofie mitt på dagen så hittade jag skrivar andan igen och hipp som happ så va jag efter ett par timmars skrivande KLAR!



I ett försök att få en bild på magen blev det lite ego bilder framför spegeln! Detta är min lilla kulla nu i vecka 32+4!



Majbjörn i egen Högperson! fortfarande i vecka 32+4!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback