Helgen nalkar!

Fredag morgon och jag och mina djur är på topp! Trixie har försökt väcka mig ett bra tag nu och mitlon vill helst bara sova vidare, men nu är vi tillslut uppe allihop! Om en liten stund ska jag och min hund ta bilen till Orust och hälsa på Emmy och när vi åker därifrån ska vi hämta upp Richard från jobbet och sen är det ett faktum, HELGEN ÄR HÄR!

Vi har massa att göra i helgen, dels ska vi förbereda för flytten, packa, skruva ner, Städa, städa och städa. Detta ser jag verkligen fram emot, med en stor SUCK! För visst är det kul att flytta men den där pack biten kan väl ändå sköta sig själv?
I morgon ska det jobbas, förhoppningsvis är det sol och massor att göra! Så kom och fika vet ja!

Och sist men inte minst, på söndag firar jag och R ett år, och något annat datum eller så firar vi två totalt oromantiska människor inte, men denna dag är vi nog lite sugna på att hitta på nått tillsammans. Känner jag oss rätt hamnar vi på IKEA, haha, ni hör romantiken i luften eller hur!?

Gårdagen blev en riktig succe, en tenta del är färdig, dock ska den inte in och redovisas fören 12 Maj, men nu när den är klar är det bara att börja på nästa del, den som ska vara inne den 26 Maj, när jag är klar med dessa är Bebis välkommen. Men jag ber till Gudarna att Majbjörn kan vänta till jag är klar med skolan iallafall, men vem vet!

Jag fick också klart ett seminarie och läst och skrivit om litteraturen så jag nu kan ta mig med gott samvete till Emmy och henne sköna Ö! 

Än så länge är det dimma som tusan, men dom har lovat mig sol å det Tror jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback