GLAD PÅSK!


Glad påsk på er allihopa!

Sitter en dag som denna och skriver på en hemtenta innan jag ska iväg till jobbet för hela TRE timmars arbete, känner mig mycket redig! Dagen ska vi sedan avsluta med påskmiddag och förhoppningsvis en härlig promenad hos mormor på vårat land.

Jag måste får skriva om vårt besök på MVC i torsdags för jag blev så himla possitivt överaskad! Richard va med och som diskussionen har lytt kring blivande pappor på MVC så är det att det allt som oftast hamnar i en titta på situation där de knappt blir tilltalade eller direkt reflekterade över alls.
 
MEN ICKE! Min Barnmorska hon är super bra på att låta bli detta (för det allra mesta iallafall) men hon frågar och pratar även med R och det är så himla skönt, för denna Babylycka är ju minst lika omtumlande och undrande för honom som för mig. Vi båda ställer oss ofta frågan när man egentligen ska förstå. Är det när bebis väl är ute eller gör man det kanske aldrig helt och hållet? Längtar gör vi iallafall och igår va vi å köpte madrass till Majbjörns säng!

GLAD PÅSK!

Mer påskkärring än så här blir det inte :P



KRAM!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Majbjörn är ju ett jättebra namn, det ska ju vara unisex nu ;-) Jag läser pedagogik och psykologi, kommer antagligen att ta examen i båda. Etnografi låter väldigt kul, jag har läst lite interkultur (och så är jag ju invandrare här också), och har riktat in mina uppsatser hittills på det området. Vad är det du har tänkt fortsätta med till hösten?

2009-04-11 @ 20:52:39
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror ni blir tvungna att behålla det namnet på det stackar barnet sen med,,, Ni kommer inte kunna släppa det!

2009-04-13 @ 15:52:18
Postat av: Anonym

ganska söt påskkärring förresten!!

2009-04-13 @ 15:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback