Flytten är igång!

Jihoo! Nu bär det snart av till vårt nya hem, igår fick vi hem våra tapeter och vi fick även packat ner nästan allt som går att packa ner! Så nu lever vi i lådor och resväskor. På måndag får vi nycklarna och sen börjar flytt med tapetsering och massa bärande, och så klart lite städ också.... det sist nämda är väl inget vi direkt längtar efter, men det är bara att bita i det sura äpplet!

Förmiddagen igår spenderades hos Emmy ute på orust land i ett väldans härligt solsken! Vi tog oss en härlig promenad och diskuterade alla världens viktigheter (skvaller och sånnt ni vet), himla trevligt var det iallfall och det är alltid lika kul att se vad som har hänt med deras lilla hus sedan sist jag va där! DET HAR BLIVIT JÄTTE FINT! Efter Emmy hämtade jag hem min kära Man från jobbet och sen var det helt enkelt bara att sätta igång med flyttgörat. HÄRLIGA HELG!

Eftersom vi firar ett år på Söndag jag och min Man så bestämde vi oss igår för att ha lite mys redan igår på kvällen eftersom vi inte vet vad vi måste göra inför flytten på söndag, så vi lämnade allt vad packning hette och köpte med oss räkor och aoili och tog bilen till skeppsviken för picknick i solnedgången! Lite romantik lyckades vi alltså med mot alla odds!

Nu bär det av till jobbet kom och fika, och njut av solen åt mig och alla andra som inte får lov till detta denna härligt underbara dag!



Emmy va flitig och studerade lite innan promenaden! Duktigt duktigt!




Och jag tittade flitigt på!



Milton va så klart med och njöt av solen!



Våren är här!



Jag försöker få lite brun vår fin färg på min kropp, det går sådär!



Glassigt värre! Fika och saft i stora lass på emmys balkong! =D



Min Älskade R, laddar inför eftermiddagen med en hamburgare som till hans stora sorg inte va från Burger king!


sen lämnade vi detta,

Tillsist så lämnade vi allt detta bakom oss, för en romantisk kväll i solnedgången!



<3






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback