JIPPI!!

Han klarade det! Jag är super glad och Richard är ännu gladare, nu är det bara uppkörning kvar sen har jag chaufför! HÄRLIGT!

Flytten har gott toppen bra, trots värmen och nu har vi börjat plocka upp och få lite ordning på saker iallafall, känns toppen och lägenheten är toppen! Har precis målat om en byrå som ska stå i hallen tror jag lyckades riktigt bra, bilder kommer kanske upp på resultatet när den är placerad och klar!

en jobbdag kvar till semester och jag längtar!

Grattis Till RIchard idag också, det glömde jag i första inlägget! FY på mig!

Grattis till teorin! snabbaste tiden har du nog också, lite under 10 minuter, haha! :P


 

Kommentarer
Postat av: Frida snutt

weeei! Grattis till richard! dboka uppkörningen snart så att han kan köra oss till gbg!! =D nu åker vi snart! (gotland, inte gbg)

2008-08-01 @ 16:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback