Flyttar igen...

Ja, då va det dags igen... att flytta. Nu är det ut ur Richards lägenhet och ner med resterna där uppe till våran nya lägenhet. Så det är inte jätte mycket jobb, men FY fasen så trist det är att städa ur lägenheter.
Just nu vill jag bara få lite rent å fint omkring mig i nya lägenheten sätta mig ner med en bra bok och kanske en kopp te å slappa!

men först måste vi få ordning här hemma för innan dess så får jag nog ingen ro i kroppen.

Vi kom hem från turkiet i lördags, har varit en toppen vecka och varmaste dagen va "bara" 55 grader varmt, helt SJUKT!

Även skolan har börjat, en heldag i går å sen dit i morgon igen å sen är det dags för stockholm med frida! ska bli toppen, då kan min älskade richard få fixa lägenheten så länge HEHE, lucky him!

förutom att resan är slut och att det är allmänt kaos så är allt toppen! Å Richard är bäst! <3


Kommentarer
Postat av: fridis

vi ska till stockholm!! när kommer vi hem på Söndag?

2008-08-27 @ 08:41:31
URL: http://frida89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback